25 Kasım 2010 Perşembe

MARTI

Uyusam.
Hiçbir yere yetişmeyecek şekilde.
Bir uyansam.
Yağmur yağmış olsa.

Uyudum.
Yetişecek hiçbir yerim yoktu.
Bir uyandım.
Yağmur yağmış.

Çalışsam.
Dağılmadan, telefon çalmadan.
Bitirsem.
Hepsi tamam olsa.

Çalışıyorum.
Dağılarak, telefon da çalmıyor.
Bitiremedim.
Daha iki sayfam var.

Yağmur.
Güneşle oynaşarak yağıyor.
Bitirmeliyim.
Çehov kızmadan.

Treplev'in Nina'ya bitmeyen aşkı.
Nina'nın tiyatroya bitmeyen sevdası.
Treplev'in umutsuzluğu.
Nina'nın gelgitleri.
Treplev Nina'yı, Nina martıyı unutmamış.

Unut.
Çalış.
Ezberle.
Nina ol.

24 yorum:

  1. Ya Nina, ben seni izlesem ya sahnede. Nasıl olacak? Babamı ziyarete mi gelsem ki İzmir'e:))

    YanıtlaSil
  2. Müge güzel yazmış. Ama neden böyle yazmış?

    YanıtlaSil
  3. Leylak bacısı, bunlar daha minik çalışmalar. Oyunlardan kısa sahneler çalışıyoruz sadece. Yaz başında oyun çıkarırız ancak. Belki o zaman, hı?
    Ama sen prömiyer bekleme, gene de gel :)

    YanıtlaSil
  4. Syrakusa kardeşi, tipik öğrenci ıkınmasından mütevellit bir durum söz konusu bende şu an. Ödev yapman gerekirken, hani hep uykun gelir, acıkırsın, aa dur bi şuna bakiiim dersin vs vs...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel! güzel verimli bir gündesin yaz sevgili Müge.. yazınca daha mutlusun, paylaşan yüreğinle..:))

    YanıtlaSil
  6. Evet CWRM'cim.. yazmayınca, yazamayınca bacam tıkanıyor sanki :)
    Ama bugün yazmadan, okuyup ezber yaparak geçirmeliyim günümü. Yoksa hocam köşede tek ayakta bekletecek :p

    YanıtlaSil
  7. çok ama çok güzel...
    çokca sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sağolasın Nihal..
    benden de sana sevgiler ve kumrular ;)

    YanıtlaSil
  9. ezberleyemezsen kızartır yersin, yok martı dersin onlara :)))

    YanıtlaSil
  10. Ha bu ara unuttum yeni rengin sana çok yakışmış,çokta enerjik..:))

    YanıtlaSil
  11. Senden hep umutluydum, beni hayalkırıklığına uğratmadın Mügecim:)) Bu kadar çok yönlü ve her alanda bu kadar başarılı...çok kutluyor çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. ezber işinde kolaylıklar...
    gittikçe zor oluyor benim için ezberlemek:)))

    YanıtlaSil
  13. Cepaynacım hoşgeldin, özledim seni. Sağol dileğin için. Art arda ezber çalışınca, beynin o bölümü açılıyor sanki.. o zaman gittikçe daha kolay olmaya başlıyor ezberlemek.

    YanıtlaSil
  14. ezber çok zor yaa, bende geçen sene gtmiştim tiyatro topluluğuna, başarılıda olduğumu düşünüyorum ama yönetmen(!) görevinde olan kişiyle sorunlar çıkınca eziyet oldu bana, ama aklımda.. şu okul bitse , hayat düzene girse devam edicem bende tiyatroya..

    YanıtlaSil
  15. Canım Güler ablammm.. hoşgeldinnn!!! çok teşekkür ederim sana. Havalar çok soğumadan bi gelebilsem sana!
    Hepinizi öpüyorum!

    YanıtlaSil
  16. CWRM, hafif bebek odası havası oldu sanki ya :p
    Henüz gözüm alışmadı, alışamazsa da eskiye dönerim artık :)

    YanıtlaSil
  17. Ribelleeee.. sen gençsin bi de kızım yaa.. ezber zor mu olur hiç sana? kaliteli vakit ayır yeter.. ve sakın ucunu bırakma, madem seviyorsun. Tiyatro ayrı bir dünya!

    YanıtlaSil
  18. yaa tiyatroda ezber yapmak zorunda kalmadım zaten çünkü dediğim gibi sorunlar yüzünden yıl sonu gösterisinden öncede bıraktım, zaten halk tiyatrosuydu bizimki, çalışmalarda daha çok doğaçlama yapıyoduk, çok pis doğaçlarım bende :D ama cidden ezber yetim hiç yok yaa..:/

    YanıtlaSil
  19. Çok pis doğaçlarsın ha :)))) koptumm..
    Ben de fena değilimdir ;)

    YanıtlaSil
  20. sen de güzelim..
    ben sen isem eğer, güleceksin bolca.. arada mola versek de.. ;)

    YanıtlaSil
  21. arada mola verip gülmeyi özlemekte güzel olur bazen, sonra güldüğünde :D ben senim ve evet hepp gülelim inşallah :)

    YanıtlaSil
  22. O yağan yağmur değil .

    YanıtlaSil

hadi söyleyin bi şeyler :)