31 Ağustos 2010 Salı


Yakın çevrem çok iyi bilir; ben yaz mevsimini sevmem. Sıcak bunaltır, enerjimi alır, durağanlaşırım, damarlarımdaki kan da tatile gider sanki... N'apayım böyleyim. Klimayı ne seviyorum, ne de onsuz olabiliyorum. "Ne seninle, ne sensiz" diye eski bir şarkı vardı; aynen o hesap.

1 Eylül'e doğru saydığım şafaklar hiç bitmeyecek sandım. Ve bugünün 31 ağustos olması gökten zembille inmiş bir hediye gibi; sonbahara bu kadar yakın olmak sanki ilk kez oluyor gibi, çok uzamış bir hasret süreci sonunda bitiyor gibi... Aynı zamanda evde ağırladığım bir sürü ergen misafirliği süreci de bitti. Ellerinde cep telefonlarıyla yaşayan bir güruhla epey bir zaman geçirdim. Gerçi çok da eğlendim; tabu, okey ve sessiz film seanslarımız süperdi. Okeyde feci hile yaptım, anlamadılar. Nasılsa bu blog'tan haberleri yok, rahatça yazabilirim. Hatta daha da ileri gidip, bizde 6 gün kalıp yataklarını toplamayan, ıslak havluları orada burada bırakan, ayakkabı ve terliklerini gelişigüzel fırlatan Selin ve Hande'ye nasıl kızdığımı da söylemek isterim.

Bu süre içinde blog'umdan ve diğer bloglardan da uzak kaldım. Belli bazı isimler dışında sürekli üretimde bulunmayanların sayısı da epey kabarık. O yüzden huzurluyum; tek tembellik eden ben değilmişim. Yazmayan tüm blogger'ları seviyorumm, afferin size.. Yazanları kıskanıyorum ama araya gıpta ve takdir de sıkıştırıyorum.

Görüldüğü üzere, uzun süre yazmayınca ıkınma tarzı bir yazı çıkıyor ortaya. Bundan bir önceki yazımı saymıyorum, çünkü yazılmamış zamanlar onu döver. Zaten aylar içinde bir onu yazmışım, onu da heder etmeyeyim şimdi.

Kendime zihin açıklığı diler, daha düzgün yazılarla geri dönmek için adaklar adadığımı bildiririm.

sevgiler,
Tembel Çağlayan

(not: fotoğraftaki ev bizim ev değil.. mazallah yani)

2 yorum:

  1. Bir daha gelmeyeceksiniz sanmıştım, şaşırdım. Yazmaya devam eden yazarlardanım ben de :) Yani sevmediklerinizden :P

    Ergen gençliği, üniversite gençliğine ben de kızıyorum onlarla yaşamam bu saatten sonra imkansız. Hadi siz sadece kızmışsınız ben daha farklı şeyler yapabilirdim :)

    YanıtlaSil
  2. Yapmam.. yapamam.. gençliktir, geçicidir derim.. yaptığım tek şey hile yapmak oldu, bu da bana yetti.. :))
    yazmaya biraz ara verin, sizi de seveyim :)))
    (şaka)

    YanıtlaSil

hadi söyleyin bi şeyler :)